Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Latvijas balzams" atvērs jauna koncepta veikalu - īstermiņa tirdzniecības vietuAina Odziņa, AgroPols
15.06.2010 Ņemot vērā pasaules slavenu zīmolu pieredzi Eiropā un ASV, "Latvijas balzams" saviem patērētājiem piedāvā iespēju laika posmā no 15. jūnija līdz 30. jūnijam iepirkties Latvijā nebijuša koncepta tirdzniecības vietā - īstermiņa veikalā, informēja uzņēmuma pārstāve Evija Ercmane. "Latvijas balzams" uz divām nedēļām noīrējis telpas Rīgā, K.Barona ielā, iekārtojot speciālu dizainu un radot vidi konkrēti šim veikalam, stāstīja Ercmane. Ieguldītās uzņēmuma investīcijas šajā projektā pagaidām vēl netiek atklātas. Ercmane stāsta, ka šis ir vēl Latvijā nebijis veikalu koncepts, kurā uz divām nedēļām īstermiņa veikalā tiek piedāvāts konkrēts uzņēmuma produkts par zemāku cenu. "Tā ir uzņēmuma mārketinga aktivitāte, kas īstermiņā nodrošinās pieeju konkrētam produktam par zemāku cenu," skaidroja Ercmane. Šajā veikalā būs nopērkama jaunā "LB Vodka", kas ražota ar aukstuma tehnoloģiju. Pirms šis produkts būs pieejams citās tirdzniecības vietās Latvijā, ikviens interesents varēs jaunradīto "LB Vodkas" eksperimentālo produktu sēriju iegādāties Latvijā pirmo reizi izveidotajā demo veikalā Rīgā. Demo jeb īstermiņa veikalu koncepts īstenots Lielbritānijā, Francijā, Itālijā, ASV un citviet pasaulē. Tā galvenā būtība - kādu noteiktu, īsu laika periodu patērētājiem piedāvāt tikai šajā veikalā nopērkamas īpašas preces par izdevīgu samaksu. Turpmākās aktivitātes uzņēmums izvērtēs un noteiks pēc sabiedrības atsaucības. "Ja sabiedrības interese būs liela, šādi īstermiņa veikali var parādīties arī turpmāk," teica Ercmane. Regulāru tirdzniecību demo veikals sāks 16. jūnijā, taču, lai nosvinētu veikala atklāšanu un sveiktu tā apmeklētājus gaidāmajos Līgo svētkos, pirmie pircēji tiks gaidīti 15. jūnijā no plkst. 16 līdz plkst. 18. Šo divu stundu laikā jaunais produkts būs pieejams par zemākām atklāšanas cenām. Demo veikalā tiks radīta vide, kas atspoguļo uzņēmuma un tehnoloģiju attīstību, katru dienu no plkst. 17 par patīkamu atmosfēru veikalā gādās dīdžejs. |