Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosLTRK aicina valdību izvēlēties Latvijas preces un produktusRaivis Spalvēns, Nac.ag. LETA
02.09.2014 2. septembrī Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš valdības vadītājai Laimdotai Straujumai (V) pasniedza kampaņas "Latvijas labums" grozu, aicinot valdības pārstāvjus ikdienā izvēlēties Latvijā ražotus produktus un preces. Endziņš, uzrunājot ministrus, atzina, ka kampaņas "Latvijas labums" nosaukumā minētais vārds "labums" ir uztverams ar divām nozīmēm. Pirmkārt, tas norāda uz to, cik labi ir Latvijā ražoti produkti un preces. Otrkārt, Latvijas preču un produktu izvēle nāk par labu Latvijai. Tāpat Endziņš pauda pārliecību, ka kampaņa "Latvijas labums" nav viena gada iniciatīva, bet gan divu, trīs un vairāku gadu. Saņemot LTRK un veikalu tīkla "Elvi" sagatavoto Latvijas labumu grozu, Straujuma pateicās kampaņas iniciatoriem. LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš stāstīja, ka, dāvinot "Latvijas labuma" grozu Ministru prezidentei un nozaru ministriem, kampaņas iniciatori vēlas vērst arī valdības uzmanību uz to, cik svarīgi patlaban ir izvēlēties tieši Latvijā ražotus pārtikas un citus produktus, kā arī pakalpojumus. Jau ziņots, ka šā gada 25. augustā LTRK un partneri aizsāka Latvijā ražotā izvēli atbalstošu kampaņu "Latvijas labums". Nedēļas laikā kopš kampaņas "Latvijas labums" aizsākšanas tajā iesaistījušies ap 60 uzņēmumu, plašsaziņas līdzekļu un organizāciju. Kampaņā iesaistījušās gan lauksaimnieku, mājražotāju un uzņēmēju apvienības, gan tirgotāji un ražotāji - Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Latvijas Darba devēju konfederācija, Zemnieku saeima, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība, Latvijas Tirgotāju kooperācija "Aibe", Latvijas Zemnieku federācija, Latvijas Mājražotāju un mazo ražotāju informācijas un atbalsta biedrība, Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs, Kooperatīvs VAKS, Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome, Latvijas Mazpulki, "DDB Latvia", banka "Citadele", "Rimi Latvija", "Maxima", "Narvesen", "Elvi", "FN Serviss", "Memory Water", "JS Dizains", "Putnu fabrika Ķekava", "Siguldas Maiznieks", "Energofirma Jauda", "Mojo-Jojo", "Very Berry", "Mājas Gardums", "Virši-A", "Laima", "Lotos Pharma", "Sakret", "Durbes veltes", "Milda-KM", "Tritone Studio", "Latvijas produkts", "LabConcept", "Valpro", "Balticovo", "Liepājas Kafijas fabrika", "Sudrablīnis", "BTA Insurance Company SE", "FMS", "Staburadze", "Gutta" un "Rūjienas Saldējums". Kampaņu informatīvi atbalsta nacionālās informācijas aģentūras LETA biznesa portāls "Nozare.lv", "Draugiem.lv", "Inbox.lv", "JCDecaux", "MTG", "Delfi", "1.biznesa radio", "Nimbus.lv", "Grozā.lv" un "Novaja Gazeta". |