Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosVeikalu ķēde "top!" nākamnedēļ sāks apmācības lauksaimniekiem par produkcijas realizēšanu veikalosAgroPols
11.11.2014 Otrdien, 11. novembrī, Ozolnieku tautas namā aizritējis pirmais no reģionālajām semināriem lauksaimniekiem, kā realizēt savu produkciju veikaliem, kuru organizēja lielākais vietējais veikalu tīkls Latvijā "top!" sadarbībā ar Zemkopības ministriju (ZM) un Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centru (LLKC). Pasākuma laikā klātesošie tika informēti, ka ikvienam zemniekam pat ar nelielu daudzuma saražotās produkcijas ir iespēja nokļūt veikalu plauktos. Kā izrādās, līdz šim zemniekiem nav bijusi pietiekama informācija. Dace Broka, veikalu tīkla "top!" līdzīpašniece no Zemgales: "Šobrīd ir īstais laiks, lai sāktu apzināt zemniekus jaunām sadarbības iespējām. Mēs esam ļoti atvērti plašākai sadarbībai ar vietējiem ražotājiem, taču jāatzīst, ka šobrīd daudzi zemnieki vienkārši nezina par šādām sadarbības iespējām. Tāpēc man ir prieks, ka šādā kopīgā pasākumā mēs varam tikties un kopā ar lauksaimniekiem pārrunāt iespējamās sadarbības iespējas. Esmu pārliecināta, ka šādā veidā mēs atradīsim jaunus piegādātājus un spēsim veicināt lielāku vietējās produkcijas noietu tirgū." Semināra laikā dalībniekiem bija iespēja uzzināt, kā sadarboties un realizēt savu produkciju veikaliem. Uzņēmuma pārstāvji informēja, kā pareizāk sagatavot piedāvājumu un pēc tam arī produkciju tirgošanai veikalos, kādas ir galvenās prasības un būtiskākās lietas, kas jāņem vērā, ja zemnieks vēlas savu produkciju piedāvāt veikaliem. Semināra laikā tika stāstīts arī par loģistiku un mārketinga iespējām, kā arī to, kā šobrīd notiek reālā sadarbība ar zemniekiem Zemgales reģionā. Pasākuma laikā notika arī diskusija ar tās dalībniekiem, kā veicināt lielāku vietējās produkcijas noietu tirgū. Ar preču zīmi "top!" Latvijā šobrīd darbojas 203 pārtikas veikali, no tiem 106 "top!" un 97 "mini top!" veikali, kuri pieder 17 vietējiem uzņēmumiem: SIA "Firma Madara 89", AS "LPB", AS "Diāna", SIA "Lars Limited", SIA "Gabriēla", SIA "Dekšņi", SIA "Mārksmens", SIA "Madara 93", SIA "AA & Co", SIA "Krista - A", AS "Roga - Agro", SIA "ESSA", SIA "G.A.L.", SIA "Lekon", SIA "Ogres Prestižs", SIA "Pārtikas veikalu grupa" un SIA "Oregano". "top!" ir nacionālais veikalu tīkls, kurš dibināts 2000. gadā un pa šiem gadiem ir kļuvis par vienu no lielākajiem pārtikas veikalu tīkliem Latvijā. Informāciju sagatavoja Ilona Bukša, Mārketinga vadītāja. |