Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosPirmā Bordo karotīte - uzņēmumam Aloja-StarkelsenIlze Vabole, AgroPols
20.11.2014 Uzņēmums Aloja-Starkelsen kļuvis par pirmo uzņēmumu, kas saņēmis tiesības izmantot Bordo karotīti, informēja Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) sabiedrisko attiecību konsultants Oskars Fīrmanis. Ar šo pārtikas produktu kvalitātes zīmi Aloja-Starkelsen turpmāk marķēs Latvijā ražotās želejas Citrus, Apelsīns un Kivi. Bordo karotīti piešķir tikai tiem pārtikas produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā, kas atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām un nesatur ģenētiski modificētus organismus. "Mums ir ļoti liels prieks, ka jau drīzumā Bordo karotīte parādīsies uz pirmajiem pārtikas produktiem. Mēs ceram, ka dalībnieku skaits pakāpeniski pieaugs un uzņēmumi novērtēs tādas šobrīd aktuālas Bordo karotītes sniegtās iespējas kā priekšrocības valsts un pašvaldības iepirkumos un atbalstu eksporta tirgus apgūšanai. Aicinu arī citus uzņēmējus būt aktīviem un pieteikties šīs kvalitātes zīmes izmantošanai," saka LPUF padomes priekšsēdētāja Ināra Šure. LPUF ir organizācija, kas piešķir uzņēmumiem tiesības lietot kvalitātes zīmi Bordo karotīte. Šī kvalitātes zīme noteikti būs noderīga gaļas produktu, piena, maizes, zivju, dzērienu, saldumu un dažādu veidu konservu ražotājiem, kas daudzas no produktu ražošanā izmantotajām izejvielām importē. "Mēs, protams, ceram, ka patērētāji novērtēs to, ka mūsu produktiem ir piešķirta kvalitātes zīme Bordo karotīte. Tas ir apliecinājums, ka mūsu ražotās želejas, no kā var pagatavot lieliskus saldos ēdienus, ir kvalitatīvs produkts, kas atbilst visaugstākajiem standartiem," saka Aloja-Starkelsen vadītājs Jānis Garančs. Lai saņemtu Bordo karotīti, ir jāveic speciālās PVD pārbaudes attiecīgajam produktam un pēc pozitīva atzinuma jāslēdz līgums ar LPUF par Bordo karotītes izmantošanu. Dalības maksa vienam produktam ir 70 eiro gadā. Bordo karotītes mērķis ir veicināt kvalitatīvas vietējās izcelsmes pārtikas atpazīstamību eksporta tirgos un pieejamību vietējā tirgū, kā arī veicināt vietējo preču un pakalpojumu īpatsvara palielināšanu publiskajos iepirkumos. |