Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosMainās pircēju pirkšanas paradumi svētku laikāHeino Lapiņš, AS "HKScan Latvia"
08.01.2015 nformāciju sagatavoja Heino Lapiņš, AS "HKScan Latvia" pārdošanas un mārketinga vadītājs 2014.gada decembra tirdzniecība ir bijusi ārkārtīgi veiksmīga Rīgas Miesnieka zīmola produkcijai. Rīgas Miesnieka marinētās cūkgaļas un cepešu pārdošanas apjoms ir audzis vairāk par 35% salīdzinoši ar 2013.gada decembri. Ir sasniegts jauns apjomu pārdošanas rekords vārīto desu un cīsiņu produktu kategorijās pēdējo piecu gadu laikā. "No pārdošanas rādītājiem redzam, ka pircēju pozitīvais noskaņojums par ekonomisko stāvokli labvēlīgi ietekmējis arī mazumtirdzniecību decembra mēnesī, kas atsaucies pozitīvi uz visu gaļas kategoriju. Lai gan arī redzam, ka pircējs pēc krīzes gadiem ir kļuvis krietni racionālāks, prātīgāks un izvēlīgāks. Ja vēl pirms dažiem gadiem pircējam izvēloties pārtikas produktu galvenais bija pēc iespējas zemāka cena par preču vienību, tad tagad novērojam, ka pircējs izvēli izdara pēc vairāku vērtību kopuma - uzticamības zīmolam, produkta garšas, kvalitātes , tā pielietojuma plašuma, laika patēriņa pagatavošanai, kā arī pēc preces izdevīguma, kur galvenais faktors ir cena par kilogramu" - stāsta AS "HKScan Latvia" (iepriekš AS "Rīgas Miesnieks") pārdošanas un mārketinga vadītājs Heino Lapiņš. "Ir novērojamas izteiktas divas tendences. Pirmā no tām, ka aizvien biežāk svētku galdam pircēji izvēlas iegādāties jau gatavu marinētu gaļu un cepešus. Tas izskaidrojams ar to, ka mājas apstākļos cepeša pagatavošana prasa lielus laika resursus, kā arī pavār prasmes. Tā vietā pircējs izvēlas iegādāties jau gatavu cepeša risinājumu ar garantēti labu iznākumu, papildinot savu galdu ar ātri pagatavojamajām karbonādēm no svaigās gaļas. Otrā tendence, ka aizvien biežāk kā vienu no svētku galda sastāvdaļām pircēji izvēlas vārīto desu. Piemēram, Latvijā pārdotākais produkts pārstrādātās gaļas kategorijā jau vairākus gadus ir Rīgas Miesnieka Doktora desa Ekstra. 2014.gada decembrī tā tika pārdota par 40% vairāk kā pagājušā gada attiecīgā periodā, sasniedzot jaunu pārdošanas rekordu Latvijā." - atzīst Lapiņš. Kopumā HKScan Latvia aizvadītā gada nogales pārdošanas rezultātus vērtē ļoti pozitīvi un ar optimismu skatās arī uz jaunā gada tirdzniecības attīstību un pozitīvu dinamiku. "HKScan" ir vadošais Ziemeļvalstu gaļas eksperts. Mēs ražojam, izplātam un pārdodam atbildīgi ražotus augstas kvalitātes produktus no cūkgaļas, liellopu gaļas, mājputnu un jēra gaļas, pārstrādātu gaļu un gatavās maltītes zem spēcīgiem zīmoliem. Mūsu klienti ir mazumtirdzniecības, ēdināšanas pakalpojumu, rūpniecības un eksporta nozares, un mūsu mājas tirgi ietver Somiju, Zviedriju, Dāniju, Baltijas valstīs un Poliju. Mēs eksportējam savus produktus gandrīz uz 50 valstīm. 2013.gadā "HKScan" bija EUR 2,5 miljardu eiro neto apgrozījums un aptuveni 11 000 darbinieku. AS "HKScan Latvia" |