Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosSaldumu zīmoli "Selga", "Laima" un "Staburadze" gūst atzinību "Mīlētāko zīmolu topā"Lineta Mikša, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
26.09.2016 Vadošā konditorejas un uzkodu ražošanas uzņēmuma Latvijā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" zīmols "Laima" saglabā savas līdera pozīcijas starp mīlētākajiem saldumu zīmoliem, ieņemot pirmo vietu, savukārt zīmoli "Selga" un "Staburadze" attiecīgi ceturto un piekto vietu starp mīlētākajiem saldumu zīmoliem ikgadējā "Mīlētāko zīmolu topā". Zīmols "Selga" "Mīlētāko zīmolu topā" saņēmis pētījumu aģentūras "GfK" specbalvu "Zīmols ar potenciālu". "Esam patiesi pateicīgi un gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji ir atzinīgi novērtējuši mūsu darbu ar leģendārajiem zīmoliem "Laima", "Selga" un "Staburadze", izsakot atzinību par produktu augsto kvalitāti un izdevīgumu. Iekļūšana topā un godalgas ir rūpīga un nepārtraukta darba rezultāts, nodrošinot augstākās kvalitātes uzkodas plašā sortimentā, kas regulāri tiek papildināts. Mēs turpināsim strādāt pie tā, lai Latvijas iedzīvotāji arī turpmāk var lepoties ar vēsturiskiem zīmoliem, kas rada tradīcijām bagātas un mūsdienīgas augstākās kvalitātes uzkodas, saldumus un konditorejas izstrādājumus," stāsta "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša. 2016.gada 50 mīlētāko zīmolu topā ierindojās divi "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" produktu zīmoli, proti, "Laima" - 19.vietā, savukārt sāļo uzkodu zīmols "Ādažu Čipsi" - 32.vietā. Zīmols "Selga" "Mīlētāko zīmolu topā" saņēmis pētījumu aģentūras "GfK" specbalvu "Zīmols ar potenciālu". Jau iepriekš tika ziņots, ka šogad "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" veica vairākus nozīmīgus ieguldījumus produktu zīmolu attīstībā, kas jau šobrīd un nākotnē veicinās zīmolu konkurētspēju tirgū. 2016. gada sākumā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" investēja 1,5 miljonus eiro, iegādājoties jaunākās paaudzes piena šokola?des ražošanas iekārtas un laižot klajā jaunu piena šokolādes līniju "Tagad". Zīmols "Laima" šī gada sākumā ieguva jaunu vizuālo identitāti, kas stiprina "Laima" kā Latvijā mīlētākā saldumu zīmola konkurētspēju. Savukārt iecienītā zīmola "Ādažu Čipsi" produkta sortimentā šogad veikti ieguldījumi jauna veida vafeļčipsu un pilngraudu kraukšķu ražošanas uzsākšanā un virzīšanā tirgū. Orkla Confectionery & Snacks Latvija |