Latvijas tirgos

Zīmola "Trikāta" ietvaros izstrādāts jauna veida proteīna dzēriens "ProCapsul"

Rita Voronkova, SIA "Latvijas Piens"
15.11.2016

Zīmola TRIKATA produktu grozs papildināts ar jaunu, inovatīvu produktu - proteīna dzēriens ProCapsul. Dzēriena unikālo recepti izstrādāja Latvijas Piens tehnologi un tas ir atšķirīgs no tiem, kas pieejami patērētājiem Latvijas tirgū šobrīd. No Latvijā ražotām izejvielām tapis proteīna dzēriens, kas tiek fasēts Vācijā, nodrošinot augstu produktu kvalitāti ar ilgu derīguma termiņu. Šo proteīna dzērienu var pielīdzināt vērtīgai maltītei, jo tas satur augstu proteīna devu. Pievienotās komponentes - omega 3, kviešu dīgļu milti, pektīns, fosfors un kālijs - nodrošina nepieciešamo uzturvērtību. Jaunais proteīna dzēriens pieejams patērētājiem Latvijas veikalu tīklos jau novembrī.

Ramona Kalniņa, Latvijas Piens Mārketinga un pārdošanas vadītāja: "Zīmola TRIKATA attīstībā investēti 20 000 eiro, ar jaunu inovāciju apliecinot zīmola potenciālu. Izvēloties produktam tikai visaugstākās kvalitātes izejvielas: Latvijas piena ražotās siera sūkalas, kas ir augstvērtīgs proteīna avots un Pure Food džemus, kā arī saražoto dzērienu fasējot īpaši piemērotā, aseptiskā, iepakojumā tapis proteīna dzēriens ProCapsul. Tas satur 50% no proteīna DD*, 99% no Omega3 DD, 28% no fosfora DD, 14% no kālija DD, tāpēc to var pielīdzināt pilnvērtīgai maltītei.

Lai nodrošinātu inovatīvā produkta augstāko kvalitāti, izveidota sadarbība ar pieredzējušu piena produktu ražotāju Vācijā, kas specializējies tieši piena dzērienu ražošanā. Kopā ar sadarbības partneri, kas tāpat kā Latvijas Piens ražošanas procesu veic atbilstoši starptautiskajai BRC sertifikācijai, izdevies sasniegt ilgāku produkta derīguma termiņu - 4 mēneši.

Rūpējoties, lai Latvijas iedzīvotājiem nodrošinātu pārtikas produktus, kas kalpo to veselībai un piemēroti noslogotam dienas ritmam, vienlaikus apliecinām Latvijā saražotā piena vērtību. Spēcīgā zīmola TRIKATA ietvaros tas papildinās augstas kvalitātes produktu klāstu, ko jau piedāvā šis zīmols. Darbs pie jaunu produktu izstrādes turpinās, tuvākajā nākotnē patērētāji saņems arī jaunus siera kategorijas produktus. Paplašinot produktu grozu,

Latvijas Piens fokusējas uz produktu ar augstu pievienoto vērtību ieviešanu ražošanā. Jau no septembra zīmola TRIKATA ietvaros patērētājiem pieejami augstvērtīgi piena produkti - piens ar D vitamīnu un kefīrs ar bifidobaktērijām, kas ražoti no Latvijas zemnieku saimniecībās saražotā piena. Šo produktu ražošanā izmantota Baltijas pārstrādātāju kapacitāte, sadarbojoties ar Igaunijas piena pārstrādātāju, ražošanā izmantots tikai Latvijas zemnieku saimniecībās saražotais piens. "

Anita Skudra, Latvijas Piens valdes priekšsēdētāja: „Produkta kvalitāte un produkta cena ir divi būtiski faktori, ko jāspēj nodrošināt ražotājam. Uzskatu, ka līdz šim nav novērtētas tās racionālās iespējas, ko dod sadarbība ar citiem ražotājiem gan Baltijas, gan starptautiskā mērogā. Ja kvalitātes sistēmas un standarti, kas ieviesti uzņēmumos ir līdzvērtīgi, racionāla sadarbība ļauj piedāvāt patērētājiem vajadzīgo kvalitāti un cenu. Piena ar D vitamīnu un kefīra ar bifidobaktērijām ražošanai izveidojām sadarbību ar vienu no Igaunijas piena pārstrādātājiem, tagad, starptautiskās sadarbības rezultātā, spējam piedāvāt inovatīvu proteīna dzērienu, kam jākalpo iedzīvotāju veselības uzturēšanai. Tādejādi Latvijā ražotais piens pārtop augstvērtīgos piena produktos un stiprina zīmola TRIKATA konkurētspēju. Uzskatu, ka piena pārstrādātāju sadarbība ir viena no iespējām kā mazināt kritisko situāciju, kādā jau divus gadus strādā piena nozare Baltijā un pasaulē. "

2014. gadā Latvijas Piens uzsāka siera ražošanas paplašināšanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktu ar augstāku pievienoto vērtību. Latvijas Piens aktīvi strādājis, lai diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un eksporta palielināšanu. Kopumā Latvijas Piens eksportē uz 11 valstīm, Skandināvija ir kļuvusi par Latvijas Piens nozīmīgāko reģionu siera eksportā. Uzņēmums eksportē 50% no saražotā siera. Vienlaicīgi tiek veikta jaunu eksporta tirgu izpēte, notiek jaunu, eksporta tirgiem piemērotu piena produktu izstrāde. Koncentrējot resursus eksporta attīstībai, uzņēmums piedalās nozīmīgās starptautiskās izstādēs: Gulf Food Dubaijā, IFE Londonā, SIAL China, Ķīnā, Anuga Vācijā.

BRC standarta prasību īstenošana uzņēmumam paver ceļu uz sadarbību ar mazumtirdzniecības uzņēmumiem, jo veikalu tīkli Eiropā, pasaulē un arī Baltijā izvēlas sadarboties ar ražotājiem un piegādātājiem, kuru produkcija sertificēta atbilstoši šim standartam.

*DD – dienas deva pieaugušajam

SIA "Latvijas Piens"

x

Paroles atgadināšana