Agrobizness un lauki skaitļos

"Rimi Baltic" pārdošanas apjoms šogad samazinājies par 9,6%

Daiga Grūbe, Leta-Nozare
08.10.2009

"Rimi Baltic" grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šogad samazinājies par 9,6%, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, aģentūru LETA informēja SIA "Rimi Latvia" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.


"Rimi Baltic" pārdošanas apjoms šogad samazinājies par 9,6%

(Fragments) "Rimi Baltic" grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šogad samazinājies par 9,6%, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, aģentūru LETA informēja SIA "Rimi Latvia" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

"Rimi Baltic" pārdošanas apjoms no 2009.gada janvāra līdz septembra beigām sasniedzis 875,3 miljonus eiro (612,7 miljonus latu).

Savukārt katrā valstī atsevišķi, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, "Rimi Eesti Food" pārdošanas apjoms bija 270,2 miljoni eiro (189,1 miljons latu), "Rimi Latvia" - 425 miljoni eiro (297,5 miljoni latu), "Rimi Lietuva" - 180,2 miljoni eiro (126,1 miljons latu).

"Rimi Baltic" grupas veikalu pārdošanas apjoms, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šī gada septembrī samazinājies par 16%, sasniedzot 83,9 miljonus eiro (68,7 miljonus latu). Salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, pārdošanas apjoms "Rimi Latvia" samazinājies par 18,7%, "Rimi Eesti Food" - par 11,2%, "Rimi Lietuva" - par 16,7%.

Kā ziņots, tirdzniecības kompānijas "Rimi Latvia" konsolidētais apgrozījums pagājušajā gadā sasniedzis 464,99 miljonus latu, bet peļņa pēc nodokļiem un pirms mazākuma interesēm bijusi 13,18 miljoni latu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija.

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana