Ziņas no biznesa

"Maxima" veikalu tīklā gandrīz divkāršojies sīpolu pārdošanas apjoms

Rūta Grikmane, Maxima Latvija
01.11.2009

"Maxima" veikalu tīklā gandrīz divkāršojies sīpolu pārdošanas apjoms

Šā gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pērn, sīpolu pārdošanas apjoms "Maxima" veikalu tīklā palielinājies par 85%.


2008.gadā sīpolus visvairāk pirka martā un aprīlī, kad to pārdošanas apjoms pārsniedza 100 tūkstošus kilogramu mēnesī, taču šogad tikai janvārī tika pārdots mazāk sīpolu nekā šajos mēnešos, savukārt gan aprīlī, gan septembrī Latvijas pircēji ir iegādājušies pat vairāk nekā 200 tūkstošus kilogramu mēnesī.


"Šie dati liecina, ka cilvēki arvien vairāk gatavo ēdienu mājās nevis iegādājas to gatavu, kā arī izmanto šos dārzeņus konservēšanā kā garšvielas," saka "Maxima Latvija" Zīmola un komunikācijas departamenta vadītāja Viktorija Orlova.


"Maxima Latvija" jau šī gada pavasarī uzsāka akciju "No ražas līdz ražai", lai tādējādi popularizētu Latvijā audzētos dārzeņus un aicinātu iedzīvotājus tos iegādāties. Jau vasaras mēnešos tieši pašu mājās izaudzētie dārzeņi tika pārdoti ievērojami vairāk nekā iepriekšējos gadus, tostarp visstraujākais tirdzniecības palielinājums bija kabačiem, gurķiem un salātiem.


"Maxima" ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls Baltijā. Aktīvu darbību Latvijā "Maxima" sāka 2001. gadā, un patlaban uzņēmumam pieder 127 veikali. Uzņēmumā "Maxima Latvija" pašlaik ir nodarbināti aptuveni 6500 strādājošo.

Maxima Latvija

x

Paroles atgadināšana