Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Lango" ir noslēdzis 2009. gadu ar 3,2 miljoni latu lielu apgrozījumuJolanta Gaudieša, SIA "Lango"
09.02.2010 Vadošais gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu ražotājs SIA Lango, noslēdzot 2009. gadu, ir sasniedzis 3 222 318 LVL lielu apgrozījumu, kas ir par 27% mazāks kā attiecīgajā periodā 2008. gadā, bet par 6% lielāks nekā 2007. gadā. SIA Lango valdes priekšsēdētājs A. Fraimanis: "Pagājušais gads gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu nozarē ir bijis grūts, tomēr, salīdzinot ar apgrozījuma kritumu par 28% mazumtirdzniecībā un par 30% HoReCa sektorā Latvijā kopā, Lango ir spējis šo kritumu samazināt. Pilnībā pārstrukturizējot uzņēmuma darbību, optimizējot ražošanas procesus un loģistiku, strukturējot esošās produktu grupas esam spējuši sabalansēt uzņēmuma ieņēmumus un izmaksas. 2010. gadā, mērķtiecīgi darbojoties Latvijas tirgū, turpinām pārskatīt esošo produktu portfeli un attīstīt jaunas produktu grupas. Aktīvi turpinām darbu Lietuvas tirgus apgūšanā un esam uzsākuši attīstīt eksportu uz Igauniju un Skandināvijas valstīm. 2010. gada mērķis ir strādāt ar peļņu." Pagājušā gada pirmajā pusgadā Lango ir pārskatījis un optimizējis visus ražošanas procesus, samazinājis darbinieku skaitu, tādejādi palielinot efektivitāti un ražību. Ir pārskatīta un optimizēta loģistika, attiecīgi samazinot izmaksas un nodrošinot produkcijas savlaicīgu piegādi klientiem. 2009. gadā, ņemot vērā esošo situāciju tirgū, kā arī patērētāju vēlmes un vajadzības, uzņēmums ir pārskatījis esošās produktu grupas un samazinājis produkcijas cenas no 10% - 25%, atkarībā no produktu grupas. Pilnībā ir pārstrādāta Lango Klasisko sviestmaižu grupa, attīsta izsveramo salātu grupa un pilnveidota pankūku grupa, to papildinot ar jaunu garšu produktiem. 2009. gada otrajā pusē ir realizēti apjomīgi projekti produktu ražošanā zem privātās preču zīmes, kas ļauj palielināt ražošanas apjomus. SIA Lango 2008. gadā izveidoja meitas uzņēmumu UAB Lango LT ar mērķi sasniegt 1,4 miljonus EUR lielu apgrozījumu pirmajā darbības gadā. Kā rāda 2009. gada darbības rezultāti UAB Lango LT ir sasniedzis 1 607 413 EUR lielu apgrozījumu, kas ir par 13% vairāk kā bija plānots. Uzņēmuma investīcijas Lietuvas tirgus apguvē 2008. un 2009. gadā sastāda 285 000 EUR. Plānojot mērķtiecīgu eksporta tirgus apguvi, Lango 2009. gadā atbilstoši starptautiskajiem standartiem sertificēja kvalitātes vadības sistēmu un ieguva ISO sertifikātu 9001:2008. Tas apliecina uzņēmuma konkurētspēju un augsto atbildību gan pret patērētāju, gan sadarbības partneri, gan saviem darbiniekiem. SIA "Lango" |