Ziņas no biznesa

Pašmāju uzņēmums "Milda KM" plāno aktīvi audzēt tirgus daļu

Madara Laicāne, SIA "Milda KM"
11.02.2010

Vietējais pārtikas ražotājs "Milda KM" 2009. gadā sasniegusi neto apgrozījumu 1,7 miljonu latu apmērā, savukārt šogad augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums plāno audzēt tirgus daļu kečupu un majonēzes tirgos.

Vietējā kapitāla uzņēmuma "Milda KM", kas ražo produktus ar zīmoliem "Milda" un "GardiGan" pērnā gada apgrozījums ir tāds pats kāds tas bija 2008. gadā, respektīvi, "Milda KM" ir noturējusi apgrozījumu neskatoties uz ekonomiskās krīzes padziļināšanos. Pagājušajā gadā vairāk nekā 1,5 miljoni eiro tika investēti uzņēmuma ražotnē Valmieras novada, Kocēnos, kā rezultātā ražošanas jauda tika palielināta 2,5 reizes.

Šogad plānots audzēt apgrozījumu par 30% gan uz vietējā tirgus, gan eksporta rēķina. ""Visas uzņēmuma ražoto produktu grupas ir saglabājušas stabilitāti, pircēji ļoti labi ir uzņēmuši jauno Premium kvalitātes produktu līniju "GardiGan". Ar zīmola "GadiGan" produktiem esam uzstādījuši jaunu kvalitātes latiņu arī citiem Latvijas ražotājiem. "GardiGan" produkti ir atzīti kā dabīgi un galvenais panākums ir - lielākā daļa "GardiGan" produktu nesatur konservantus," stāsta "Milda KM" izpilddirektore Līga Āboliņa. Ar zīmolu "GardiGan" šobrīd tiek ražoti četru veidu kečupi, četru veidu tomātu mērces, trīs veidu majonēzes, divu veidu zupas ar gaļu un trīs veidu krēmzupas sadarbībā ar atzīto šefpavāru Elmāru Tanni.

Pagājušajā gadā "Milda KM" tirgus daļa ir augusi gan kečupu kategorijā, gan majonēzes kategorijā. Arī šogad plānots turpināt audzēt tirgus daļu un kļūt par nopietnu konkurentu tirgus līderiem, kas dažās produktu grupās, piemēram, kečupa un mērču segmentos, ir uzņēmumi ar ārvalstu kapitālu. Kečupu tirgū šogad plānots audzēt tirgus daļu no 7% uz 15% un kļūt par līderi starp vietējā Latvijas kapitāla uzņēmumiem, savukārt majonēzes tirgū "Milda KM" paredz audzēt savu tirgus daļu no 5% uz 12% un kļūt par 2. lielāko vietējo ražotāju, piedāvājot produktus jaunā modernā, lietotājam ērtā iepakojumā - stāvpakās. Šī gada plānos iekļaujas arī kļūšana par vienu no pirmajiem pārtikas pārstrādes uzņēmumiem Latvijā, kas iegūst ISO 22000 sertifikātu. "Vēlamies kļūt par patērētāju iecienību produktu ražotāju, kuru atpazīst ar augstu pašmāju kvalitāti un vietējiem patērētājiem tīkamu un piemērotu produktu garšu. Tas arī ir mūsu galvenais mērķis un uzdevums šogad," uzsver Līga Āboliņa.

Pašlaik "Milda KM" eksportē 30% no saražotās produkcijas. Uzņēmuma produkcija šobrīd ir nopērkama daudzos Lietuvas, Igaunijas, Anglijas un Īrijas veikalos. Pašlaik notiek intensīvs darbs pie jaunu tirgu apgūšanas - notiek sarunas ar potenciāliem partneriem tādās Latvijai nozīmīgās valstīs, kā Vācija, Beļģija un Krievija.

SIA "Milda KM"

x

Paroles atgadināšana