Ziņas no biznesa

AS "Cēsu alus" investē jaunas produktu līnijas izveidē

Agita Baltbārde, AS "Cēsu alus"
08.03.2010

Attīstot Latvijas dzērienu tirgu, AS "Cēsu alus" uzsāk jaunas produktu grupas ražošanu. "Cēsu 14%" ir vieglo alkoholisko kokteiļu sērija, kas būs pieejama Latvijā vēl nebijušā iepakojumā.

Veiksmīga līdzšinējā darbība vieglo alkoholisko kokteiļu tirgū ir veicinājusi tieši šīs kategorijas sortimenta paplašināšanu. AS "Cēsu alus" 2009. gadā aizņēma 40% vieglo alkoholisko dzērienu tirgus daļu, kas nodrošināja uzņēmumam stabilu pozīciju šajā segmentā.

Lai stiprinātu pozīcijas Latvijas vieglo alkoholisko dzērienu tirgū, Cēsu alus produktu attīstības komanda radījusi jaunu kokteiļu sēriju "Cēsu 14%". Kokteiļa nosaukumā atspoguļots dzērienā esošais alkohola tilpums, ar šo produktu līniju patērētājiem tiek piedāvāti alkoholiskie dzērieni ar mazāku alkohola saturu nekā stiprajam alkoholam. Kopējās investīcijas jaunās produktu līnijas izveidē ir 100 tūkstoši latu.

2009. gadā kopējā vieglo alkoholisko dzērienu tirgū kritums bijis par 30%. Šādu segmenta lejupslīdi ietekmējusi gan kopējā pirktspējas samazināšanās, gan akcīzes nodokļa paaugstināšana.

"Saskaņā ar uzņēmuma vīziju - būt dzērienu tirgus attīstības līderim Latvijā - Cēsu alus 2010. gadā turpinās intensīvu darbu pie jaunu produktu, jaunu dzērienu kategoriju izveides un jaunu tirgu apgūšanas. Attīstot vieglo alkoholisko kokteiļu segmentu, radīsim konkurenci Latvijā ražotiem kvalitatīviem produktiem un palielināsim Cēsu alus pārstāvniecību eksporta tirgos," stāsta pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers.

Šogad "Cēsu 14%" patērētājiem būs pieejams ar trim garšu kombinācijām: džins & greipfrūts, vodka & citrons, viskijs & kola. Produkts pildīts īpaši mazā, unikālā (0,28l), ērtā un vieglā plastmasas pudeles iepakojumā. Produkts jau pieejams tirdzniecībā.

AS "Cēsu alus"

x

Paroles atgadināšana