Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Latvijas balzams" atvērs jauna koncepta veikalu - īstermiņa tirdzniecības vietuAina Odziņa, AgroPols
15.06.2010 Ņemot vērā pasaules slavenu zīmolu pieredzi Eiropā un ASV, "Latvijas balzams" saviem patērētājiem piedāvā iespēju laika posmā no 15. jūnija līdz 30. jūnijam iepirkties Latvijā nebijuša koncepta tirdzniecības vietā - īstermiņa veikalā, informēja uzņēmuma pārstāve Evija Ercmane. "Latvijas balzams" uz divām nedēļām noīrējis telpas Rīgā, K.Barona ielā, iekārtojot speciālu dizainu un radot vidi konkrēti šim veikalam, stāstīja Ercmane. Ieguldītās uzņēmuma investīcijas šajā projektā pagaidām vēl netiek atklātas. Ercmane stāsta, ka šis ir vēl Latvijā nebijis veikalu koncepts, kurā uz divām nedēļām īstermiņa veikalā tiek piedāvāts konkrēts uzņēmuma produkts par zemāku cenu. "Tā ir uzņēmuma mārketinga aktivitāte, kas īstermiņā nodrošinās pieeju konkrētam produktam par zemāku cenu," skaidroja Ercmane. Šajā veikalā būs nopērkama jaunā "LB Vodka", kas ražota ar aukstuma tehnoloģiju. Pirms šis produkts būs pieejams citās tirdzniecības vietās Latvijā, ikviens interesents varēs jaunradīto "LB Vodkas" eksperimentālo produktu sēriju iegādāties Latvijā pirmo reizi izveidotajā demo veikalā Rīgā. Demo jeb īstermiņa veikalu koncepts īstenots Lielbritānijā, Francijā, Itālijā, ASV un citviet pasaulē. Tā galvenā būtība - kādu noteiktu, īsu laika periodu patērētājiem piedāvāt tikai šajā veikalā nopērkamas īpašas preces par izdevīgu samaksu. Turpmākās aktivitātes uzņēmums izvērtēs un noteiks pēc sabiedrības atsaucības. "Ja sabiedrības interese būs liela, šādi īstermiņa veikali var parādīties arī turpmāk," teica Ercmane. Regulāru tirdzniecību demo veikals sāks 16. jūnijā, taču, lai nosvinētu veikala atklāšanu un sveiktu tā apmeklētājus gaidāmajos Līgo svētkos, pirmie pircēji tiks gaidīti 15. jūnijā no plkst. 16 līdz plkst. 18. Šo divu stundu laikā jaunais produkts būs pieejams par zemākām atklāšanas cenām. Demo veikalā tiks radīta vide, kas atspoguļo uzņēmuma un tehnoloģiju attīstību, katru dienu no plkst. 17 par patīkamu atmosfēru veikalā gādās dīdžejs. |