Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaKatrs otrais nopirktais cīsiņš Latvijā ražots Rīgas MiesniekāAija Zariņa, AgroPols
29.07.2010 Saskaņā ar tirgus pētījumu kompānijas Nielsen datiem AS Rīgas Miesnieks tirgus daļa turpina augt visās nozīmīgākajās produktu grupās vārītās desas, cīsiņi, cepamās desas, pelmeņi, kūpinātā gaļa un kūpinātās desas, stāsta uzņēmuma mārketinga direktore Juliāna Juškeviča. AS Rīgas Miesnieks tirgus daļa ir palielinājusies līdz aptuveni vienai ceturtdaļai no kopējā gaļas tirgus. Uzņēmums ir izteikts tirgus līderis un patērētāju vispieprasītāko gaļas izstrādājumu ražotājs. Arī nesen iegādātais Jelgavas gaļas kombināts ir palielinājis savu tirgus daļu, līdz ar to abiem uzņēmumiem kopā sasniedzot aptuveni vienu trešdaļu no kopējā gaļas tirgus. Laiki var mainīties, taču Rīgas Miesnieka cīsiņi joprojām ir vispieprasītākais gaļas produkts patērētāju maltītēm, uzskata AS Rīgas Miesnieks valdes priekšsēdētājs Juhans Matts (Juhan Matt). Pierādījums šim apgalvojumam ir jaunākie Nielsen rezultāti, saskaņā ar kuriem septiņi no Top10 visvairāk pārdoto cīsiņu ir ar Rīgas Miesnieka zīmolu. Rīgas Miesnieka ražoto cīsiņu tirgus daļa ir 50%, līdz ar to varam lepni teikt, ka katrs otrais nopirktais cīsiņš Latvijā ir ražots Rīgas Miesniekā, piezīmē Juhans Matts. AS Rīgas Miesnieks tirgus daļas ir palielinājušās visās nozīmīgākajās produktu grupās vārītās desas, cīsiņi, cepamās desas, pelmeņi, kūpinātā gaļa un kūpinātās desas. Īpaši ir jāatzīmē tirgus daļas būtisks palielinājums salīdzinājumā ar pagājušo gadu pēc apjomiem visnozīmīgākajā - vārīto desu produktu grupā, sasniedzot 25% produktu grupas tirgus daļu, un strauji augošajā maltās gaļas produktu grupā, sasniedzot 67% produktu grupas tirgus daļu. Šādi rezultāti pierāda, ka patērētāji joprojām izvēlas produktus pēc garšas īpašībām, nevis tikai pēc cenas, skaidro Juhans Matts. Grila sezonas uzsākšana ir bijusi AS Rīgas Miesnieks ļoti veiksmīga. Rīgas Miesnieks zīmola marinētās cūkgaļas pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar pagājušā gada jūniju ir palielinājušies par 16%. Savukārt, pateicoties vairākiem jaunumiem vistas gaļas zīmola Kika produktu portfelī, marinētās vistas produktu pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 250% salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Arī cepamo desu pārdošanas apjomi turpina augt, tai skaitā, pateicoties būtiski uzlabotajam produktu iepakojumam, un Rīgas Miesnieks tirgus daļa cepamo desu produktu grupā jau ir sasniegusi 27%. Visi šie dati lieliski pierāda, ka Rīgas Miesnieks ir Latvijas patērētāju pirmā izvēle gan cepamo produktu grupā, kas ir tik aktuāla vasarā, gan ikdienas gaļas produktu izvēlē visa gada ietvaros , secina Juhans Matts. |