Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Ādažu čipsu" eksports uz Azerbaidžānu šogad pieaudzis par 45%Aija Zariņa, AgroPols
21.10.2010 Ādažu čipsu ražotājs AS Latfood mērķtiecīgi turpina strādāt eksporta tirgos un kāpina realizētās produkcijas apjomu ārpus Latvijas, stāsta uzņēmuma pārstāve Maija Dulle - Sūniņa. Analizējot eksporta tirgus, uzņēmums norāda, ka veiksmīgākie rezultāti ir Azerbaidžānas tirgū, kur izaugsme sasniegta 45% apmērā. Labos rezultātus Azerbaidžānā uzņēmums skaidro ar stratēģijas maiņu šajā tirgū, kas saistīta gan ar pašu komandas ieguldījumiem, gan arī veiksmīgu distribūcijas koncepta maiņu. Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms ir apmierināts: "Pirmkārt, protams, esam gandarīti, ka spējam uzrādīt pozitīvus rezultātus eksporta tirgos, kas šā brīža tirgus apstākļos ir īpaši svarīgi, un dod zināmu artavu arī pašu mājās. Pamatā orientējamies uz tiem eksporta tirgiem, kurus jau esam apguvuši, tai pat laikā, pieļauju, ka darbības robežas varētu arī paplašināties. Vērtējot panākumus Azerbaidžānā, tad līdzās komandas darbam pie tirgus pozīciju stiprināšanas un izmaiņām produktu izplatīšanas sistēmā, liela ietekme ir arī šī reģiona uzticībai Latvijā ražotajiem produktiem un to kvalitātei. Azerbaidžāna ir vienīgais eksporta tirgus, kur mūsu čipsi ir nopērkami ar Ādažu čipsi, nevis eksporta zīmolu Taffel." Lai gan lielāks pārdošanas apjomu kāpums ir vērojams eksporta tirgū uz Azerbaidžānu, arī Baltijas eksporta tirgos ir vērojamas pirmās tirgus stabilizācijas pazīmes, jo samazinās straujais tirgus kritums, kas bija vērojams iepriekšējā gadā. "Tas, ka tirgū pamazām iezīmējas pozitīvas tendences ir pozitīvs rādītājs, lai gan pāragri apgalvot, ka nozarē ir augšupejoša tendence. Uzskatu, ka Baltijas valstis ir jāskata kopumā, tas nemainīgi ir tuvākais un Latfood primārais tirgus. Pateicoties mērķtiecīgai darbībai un uzņēmuma realizētai stratēģijai, mums ir izdevies saglabāt savas tirgus pozīcijas," atzīst Valdis Blūms. |