Ziņas no biznesa

„Ādažu čipsi” lepojas ar sasniegtajiem ziemas produkta pārdošanas rezultātiem

Aina Odziņa, AgroPols
11.01.2011

Pašmāju zīmols „Ādažu čipsi” sasniedzis līdz šim labākos ziemas produkta pārdošanas rezultātus, informēja uzņēmuma pārstāve Signe Znotiņa. Apkopotā informācija liecina, ka gada nogalē tirgū realizēti gandrīz 13 000 kilogrami Ādažu Kraukšķīgo sirsniņu.

AS Latfood mārketinga direktore Kristīne Mālniece ir apmierināta: „Pērn novembra beigās uzsāktā ziemas sezonas produkta tirdzniecība uzņēmumam salīdzinoši īsā laikā ļāvusi sasniegt teicamus pārdošanas rezultātus. Veiksmīgo noietu sekmējis katru gadu augošais pieprasījums pēc Ziemassvētku līnijas produktiem ar šai sezonai raksturīgajām TOP garšām, kas nemainīgi ir piparkūkas un kanēlis. Jāatzīst, ka tirgus tendences liecina, ka pircēju aktivitāte kopumā uzkodu kategorijā pieaug, un par spīti bažām, ka iedzīvotāju tēriņi saruks, pircēji ļaujas gan iepriekš plānotiem pirkumiem, gan arī mazliet impulsīvai sevis palutināšanai un iepriecināšanai pirmssvētku laikā." Ādažu čipsu ziemas produktu līnijā Ādažu Kraukšķīgās sirsniņas ir divu veidu uzkodas - ar kanēļa un piparkūku garšu, savukārt otrs uzkodu veids ir ar iecienīto siera garšu.

Arī 2009. gada nogalē AS Latfood savus pircējus pārsteidza ar īpašu svētkiem radītu produktu Sniega bumbas. Kopumā pieprasījuma pieaugums pēc izteiktiem ziemas produktiem vērojams novembra beigās, decembrī, kā arī janvāra mēnesī.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana