Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa48% no Latfood saražotās produkcijas tiek eksportētiAija Zariņa, AgroPols
01.03.2011 Kartupeļu čipsu Ādažu čipsi un sāļo uzkodu ražotāja Latvijā AS Latfood pērn eksportētās produkcijas apjoms sastāda 1304 tonnas, kas ir par 16,6% vairāk nekā 2009. gadā, ziņo uzņēmuma pārstāvji. Vislielāko eksporta kāpumu pērn izdevies sasniegt Krievijas un NVS valstu tirgos, pieaugumam pret 2009. gadu sasniedzot 34%.
Kopumā šobrīd uzņēmuma eksports veido 48% no kopējās saražotās produkcijas. AS Latfood vadība norāda, ka eksporta tirgus attīstība un paplašināšana arī šajā gadā ir uzņēmuma prioritāte. AS Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms stāsta: Pērn izdevies būtiski kāpināt eksporta apjomus pilnīgi visās Latfood eksporta valstīs, kas tikai vēlreiz apliecina, ka stratēģija noteikt eksportu kā prioritāti, reaģējot uz ekonomisko recesiju, ir bijis pareizs lēmums, un ieguldītās investīcijas un darbs tā sasniegšanā ir sevi attaisnojuši. Patlaban eksporta tirgos tiek realizēta gandrīz puse no kopējā saražotā apjoma, ko šogad plānojam turpināt palielināt, gan apgūstot jaunus eksporta tirgus, gan paplašinot produkcijas sortimentu. Šogad liela uzmanība tiks pievērsta eksporta attīstīšanā uz Ukrainu un Baltkrieviju, kas mūsu skatījumā ir ļoti perspektīvi eksporta tirgi.
2010. gadā AS Latfood vietējā un eksporta tirgos pavisam tika ieviesti 17 jauni produkti gan pilnveidoti esošie, gan pilnīgi no jauna izstrādāti produkti. Starp nozīmīgākajiem eksporta produktiem jāmin sāļās uzkodas Snack Fries, kartupeļu čipsi ar pikanto tomātu garšu San diego, kartupeļu čipsi ar paprikas garšu zem, kā arī citu garšu kartupeļu čipsi, kas tiek eksportēti ar Taffel zīmolu. V. Blūms turpina: Katrs eksporta tirgus ir specifisks, un pieprasītākie produkti tajos atšķiras. Pat nosacīti tik vienotā reģionā kā Baltija pieprasītāko produktu kategorijas ievērojami atšķiras. Līdz ar to jaunu eksporta tirgu apgūšana nozīmē ne vien spēt palielināt ražošanas jaudas, bet arī izstrādāt produktus tieši konkrētā tirgus pieprasījumam. Līdzīgi kā pērn arī šogad plānots attīstīt un realizēt arvien jaunus produktus dažādiem tirgus segmentiem. |