Ziņas no biznesa

30% no AS „Rīgas Dzirnavnieks” apgrozījumu veido eksports

Maija Dulle – Sūniņa, A/s "Rīgas Dzirnavnieks"
08.04.2011

AS „Rīgas Dzirnavnieks” 2010. gadu noslēdzis ar 14 miljonu latu apgrozījumu, kas faktiski ir 2009. gada līmenī. „Rīgas Dzirnavnieks” panākumu pamatā ir veiksmīga jaunu produktu ieviešana un eksporta apjomu kāpināšana, pateicoties kam kopējais eksporta apjoms pērn veidoja 30% no uzņēmuma apgrozījuma.

Šogad uzņēmums plāno vēl vairāk nostiprināt pozīcijas industriālās produkcijas segmentā un eksportā, ieguldot investīcijas graudu pieņemšanas un apstrādes tehnoloģijās.

Sandis Jansons, AS „Rīgas Dzirnavnieks” ģenerāldirektors: „Neskatoties uz graudu cenu kāpumu un tirgus kopējo kritumu, 2010. gadu esam veiksmīgi noslēguši. Pozitīvo rādītāju pamatā ir veiksmīga sortimenta paplašināšana, ieviešot jaunus produktus, un uzņēmuma veiktās aktivitātes eksporta apjomu palielināšanai un jaunu tirgu apgūšanai. Šobrīd kopējais eksporta īpatsvars pārsniedz 30% no uzņēmuma apgrozījuma, taču 2011. gadā uzņēmums plāno vēl kāpināt šo attiecību, palielinot eksporta apjomus.”

Pērn veiksmīgi ieviesti jauni produkti

Kopumā pērn „Rīgas Dzirnavnieks” tirgū ieviesa 10 jaunus produktus, papildinot AXA ātri pagatavojamo biezputru un AXA batoniņu produktu klāstu, kā arī veiksmīgi ieviešot tirgū AXA Active&Fit musli un „Hercogs” miltu maisījumus. Kā vienu no veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem AS „Rīgas Dzirnavnieks” atzinīgi vērtē „Hercogs” kēksu miltu maisījumus, kas gatavoti no augstākās kvalitātes izejvielām un nesatur mākslīgas piedevas.

AS „Rīgas Dzirnavnieks” investēs produktu kvalitātes uzlabošanā

Šogad uzņēmums plāno attīstīties gan vietējā, gan eksporta tirgos, kā arī veikt vērienīgas investīcijas graudu pieņemšanas un apstrādes procesu uzlabošanā. Tādējādi plānots vēl vairāk nostiprināt uzņēmuma pozīcijas industriālo produktu segmentā, nodrošinot augstas kvalitātes miltu izstrādājumus. Jau šobrīd „Rīgas Dzirnavnieks” ir vienīgais uzņēmums Latvijā, kas industriālajiem klientiem piedāvā kvalitātes ziņā tik plašu miltu sortimentu.

Prioritāra augsta produktu kvalitāte un izaugsme eksporta tirgos

Kā viena no galvenajām šī gada prioritātēm AS „Rīgas Dzirnavnieks” izvirza ne tikai tirgus pozīciju nostiprināšanu Baltijas tirgū, bet arī jaunu eksporta tirgu apgūšanu. Jau šogad veiksmīgi tika uzsākts patēriņa produktu ar „AXA” zīmolu eksports uz Somiju.

Sandis Jansons: „Kopumā šogad plānojam mērķtiecīgi attīstīt eksporta tirgus un paplašināt eksporta apjomus tieši patēriņa produktu segmentā. Jau pērn veicām iestrādnes, kuras šogad turpinām attīstīt savu pozīciju nostiprināšanai Baltijā un citos eksporta tirgos. Paralēli tam domājam par jaunu eksporta tirgu apgūšanu, iespējams, Centrāleiropas tirgiem. Taču šobrīd runāt par konkrētiem tirgiem un attīstības virzieniem ir pāragri.”

Lielākie AS „Rīgas Dzirnavnieks” patēriņa un industriālās produkcijas eksporta tirgi ir Lietuva, Igaunija, Somija, Krievija un Ukraina.

A/s "Rīgas Dzirnavnieks"

x

Paroles atgadināšana