Ziņas no biznesa

"Rīgas Dzirnavnieks" investē pus miljonu eiro jaunā ātri pagatavojamo biezputru līnijā

Žilvinas Pakeltis, A/s "Rīgas Dzirnavnieks"
06.06.2014

AS "Rīgas Dzirnavnieks" pabeidzis ražošanas līnijas modernizācijas projektu un uzsācis ražot ātri pagatavojamās biezputras "Herkuless" traukos, kas nodrošina to ērtu pagatavošanu ārpus mājām. Uzņēmums jaunā produktu ražošanas līnijā ieguldījis pus miljonu eiro, kas ir pēdējā gada nozīmīgākā investīcija.

Šis ir viens no projektiem, kas tiek īstenots "Herkuless" 60 gadu jubilejas gadā. Ņemot vērā "Herkuless" zīmola vēsturisko vērtību un popularitāti Baltijas valstīs, "Rīgas Dzirnavnieks" nolēmis AXA zīmolu nomainīt uz "Herkuless". Turpmāk tas būs arī eksporta zīmols.

"Līdz ar jauno produktu nonākšanu lielveikalu plauktos, noslēdzies nozīmīgs darbs ražošanas līnijas modernizācijā. Šis ir pēdējā gada lielākais "Rīgas Dzirnavnieks" projekts, kas veicinās jaunu putras ēšanas paradumu veidošanos sabiedrībā, nodrošinot daudz ērtāku biezputru ātru pagatavošanu un ēšanu ārpus mājām. Līdz ar šī projekta īstenošanu uzņēmums nostiprinās savas pozīcijas un turpinās būt flagmanis graudaugu biezputru nišā," atzīst AS "Rīgas Dzirnavnieks" valdes loceklis Žilvinas Pakeltis.

Šobrīd uz jaunās ražošanas līnijas tiek ražoti četri "Herkuless" produkti kartona traukos: auzu biezputra ar persikiem, burkāniem un linsēklām, auzu biezputra ar šokolādes gabaliņiem un upenēm, auzu biezputra ar bumbieru gabaliņiem un auzu biezputra ar avenēm un kazenēm. Putras traukos ir ērti un ātri pagatavojamas, aplejot ar karstu ūdeni, uzliekot vāciņu un ļaujot uzbriest. Katrā iepakojumā ir arī karote, kas ļauj to ēst jebkurā vietā.

"Jauno "Herkuless" ātri pagatavojamo biezputru noieta tirgus būs arī Lietuva un Igaunija, uz kurām jau ir uzsākts šo produktu eksports. Pateicoties ērtajai lietošanai un brīvajai tirgus nišai, šiem produktiem plānots augsts pieprasījums visās Baltijas valstīs," atzīst Ž.Pakeltis.

A/s "Rīgas Dzirnavnieks"

x

Paroles atgadināšana