Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Spilva" pasterizēšanas jaudu palielina par 50%; turpmāk visas tomātu mērces - bez konservantiemAndris Zeļenkovs, SIA "Orkla Foods Latvija"
05.02.2015 Aizvadītā gada nogalē "Spilva" pabeidza pasterizācijas tuneļa investīciju projekta īstenošanu, kurā ieguldīti 375 000 eiro. Darbu ir sācis pasterizācijas tunelis jeb termotunelis, kas uzņēmumam ļauj palielināt pasterizēšanas jaudu par 50%. Kopš 2015.gada sākuma un turpmāk visas "Spilvā" ražotās tomātu mērces tiek pagatavotas bez konservantiem. "Pasterizācijas tuneļa projekta īstenošana prasīja vairāk nekā pusgadu. Bija nepieciešama tehnoloģiskā procesa izstrāde, telpu plānošana un pielāgošana, komunikāciju piesaiste. Esam mainījuši visu tomātu mērču ražošanas tehnoloģisko procesu, un kopš šī gada sākuma pilnīgi visas "Spilvā" ražotās tomātu mērces ir bez konservantiem," informē "Spilvas" ražošanas direktore Egita Bērziņa. Pasterizācijas tuneli paredzēts izmantot galvenokārt tomātu mērču termiskai apstrādei. Citu produktu pasterizēšanai tiek lietotas līdzšinējās tehnoloģijas - termiska apstrāde autoklāvā. Līdz ar "Spilvas" iekārtu parka papildināšanu ar termotuneli pieaug kā uzņēmuma pasterizēšanas jauda, tā arī - to produktu apjoms, kuros nav konservantu. "Pasterizācijas tuneļa projekta īstenošanu veicināja pircēju prasību pieaugums attiecībā uz produkta sastāvu. Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk interesējas par produktiem bez konservantiem. Nenoliedzami cilvēku interese un prasības ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas liek uzņēmumam un produktam attīstīties," skaidro "Spilvas" ražošanas direktore. 2014.gadā "Spilva" ražotnes attīstībā kopumā investēja 829 000 eiro. Nozīmīgākie ieguldījumi veikti pasterizācijas tuneļa uzstādīšanā (375 000 eiro), stāvpaku līnijas pirmā posma ietvaros (151 000), elektrisko pacēlāju iegādē (79 000) un spaiņu pildīšanas līnijas uzstādīšanā (43 000). 2015.gadā plānotais investīciju budžets veido 1,15 miljonus eiro. Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums "Spilva" ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas. |