Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaJūlijā teju par 80% pieaug saldējuma pārdošanas apjomi "Maxima Latvija" veikalosJānis Beseris, Maxima Latvija
09.07.2015 Jūlija pirmajā nedēļā, kad laikapstākļi lutināja, iedzīvotāji "Maxima Latvija" veikalos iegādājās gandrīz par 80% vairāk saldējumu nekā nedēļu iepriekš. "Tradicionāli, līdz ar karstāka laika iestāšanos, pieaug saldējuma, atspirdzinošo dzērienu un ūdens pārdošanas apjomi. Tā kā jūnija pēdējās dienās un jūlija sākumā, īpaši nedēļas nogalē, visā Latvijā valdīja tveice, iedzīvotāji vairāk iegādājās šīs preces, īpaši dodot priekšroku saldējumam. Kopumā šajā laikā šogad pārdevām tik lielu apjomu saldējuma, kas līdzinās gandrīz viena vaļa svaram," norāda "Maxima Latvija" Mārketinga vadītāja Zane Kaktiņa. Populārākie saldējumi "Maxima Latvija" veikalos bija: "Karlsons" šokolādes glazūrā, aveņu "Karlsons", kā arī "Optima līnija" vaniļas un kakao saldējumi. Savukārt TOP5 noslēdz vaniļas saldējums 800+200ml polietilēna iepakojumā, ko nereti iedzīvotāji iecienījuši saldējumu kokteiļu gatavošanā. "Lielajā karstumā daļa iedzīvotāju izvēlējās iepirkties arī internetveikalā e-maxima.lv un bija patiesi priecīgi, ka iekārotais gardums tika atvests līdz mājokļa durvīm, tādējādi nebija nepieciešamība pavadīt laiku veikalā. Arī e-maxima.lv jūlija sākumā pārdoto saldējumu apjomi, salīdzinājumā ar nedēļu iepriekš, pieauga gandrīz par 75%," stāsta e-maxima.lv vadītāja Sanita Bērziņa. Karstajā jūlija sākumā, salīdzinājumā ar vienu nedēļu iepriekš, par 49% pieauga ūdens pārdošanas apjomi. Iedzīvotāji veikalos vienlīdz izvēlējās gan gāzētos, gan negāzētos ūdeņus, taču topa augšgalā bija gāzētais minerālūdens "Mangaļi". Toties internetveikalā e-maxima.lv vairāk pieauga tieši negāzētā ūdens pārdošanas apjomi. Savukārt atspirdzinošo dzērienu pārdošanas apjomi pieaugums nebija tik ievērojams. Kā ierasts, vispopulārākais dzēriens šajā kategorijā bija Coca-Cola dažāda tilpuma iepakojumos. |