Ziņas no biznesa

Jaunais "Laima" piena šokolādes zīmols "TAGAD" noslēdzis pirmo izaicinājumu sēriju

Lineta Mikša, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
01.11.2016

Jaunais "Laima" piena šokolādes zīmols "TAGAD" noslēdzis pirmo izaicinājumu sēriju, kurā četras nedēļas pēc kārtas nejauši sastapti cilvēki pie leģendārā "Laima" pulksteņa tika izaicināti rīkoties tagad un doties elpu aizraujošos piedzīvojumos.

Katrā izaicinājumā piedalījās trīs uz ielas nejauši sastapti drosmīgi, jauni cilvēki, kuri nedomājot pieņēma izaicinājumu un atcēla visus savus dienas plānus, lai gūtu neaizmirstamu pieredzi un emocijas. Pirmā izaicinājuma dalībniece - bērnudārza audzinātāja Ieva Ulme, kura piekrita brīvajam kritienam - sapratusi, ka būs jālec ar gumiju, nosprieda, ka noticis kāds pārpratums, taču, pārējo dalībnieku iedrošināta, stājās pretī savām lielākajām bailēm - augstumam. Savukārt dienu pēc lēciena ar gumiju "Laima" Facebook lapa saņēma ziņu no jaunās māmiņas Elīnas Sangovičas: "Es tikai tagad sāku saprast, ko vakar izdarīju! Paldies! Tādas emocijas!!!"

Otrā izaicinājuma drosminieki piekrita, ka īstais brīdis ātrumam ir tagad, un devās uz trasi, kur izbaudīja īstu adrenalīna braucienu kopā ar Latvijas ātrāko autošosejas braucēju Haraldu Šlēgelmilhu. Agnesei Strupulei, kura dzīvo Nīderlandē, un bija ieradusies Latvijā apciemot ģimeni, brīvdienu iepirkšanās pārvērtās galvu reibinošā piedzīvojumā. Agnese atzina: "Tagad es tiešām zinu, ka īstais brīdis ir nevis rīt vai parīt, bet tagad. Adrenalīna deva pietiks vēl ilgam laikam." Toties Alvis Vanags, kurš arī devās ekstrēmā braucienā pa trasi, uzsvēra: "Vissatraucošākais bija tas, ka līdz pat pēdējam brīdim saglabājās intriga par to, kas īsti būs jādara."

Trešā izaicinājuma dalībniece - stiliste Kristīne Čakare - ilgi nedomājot to pieņēma un tika pie diviem tetovējumiem. Vienu viņas sānu rotā vārds "tagad" māsas rokrakstā, kas simbolizē konkrēto brīdi un viņas spontanitāti, bet otru - mammas dzimšanas datums, kas vienmēr atgādinās par mīļajiem. Paulis Filips Bārzdiņš, kurš piedalījās noslēdzošajā izaicinājumā, uzreiz pēc lidojuma ar ultra vieglo, Latvijā ražoto lidmašīnu, aptvēra, ka šis brīdis bijis ļoti īpašs, tāpat kā tas, ka tieši viņam bijusi iespēja izlidot ar šo ekskluzīvo lidaparātu un gūt neaizmirstamas emocijas. "To nevar aprakstīt vārdos!" pēc nosēšanās teica Paulis.

"Esam patiesi priecīgi par drosminiekiem, kuri bija gatavi stāties pretī apmulsumam, neizpratnei un bailēm, pierādot sev un citiem, ka, rīkojoties tagad, paveras iespēja piedzīvot vēl nebijušas sajūtas, un tas motivē mūs arī turpmāk pieņemt izaicinājumus. "Brand Capital Latvia" 2015. gada dati apliecina, ka 75% Latvijas iedzīvotāju visvairāk nožēlo to, ko nav san?e?mušies izdarīt, tādēļ mums ir jāiedrošina vienam otru pieņemt izaicinājumu rīkoties šeit un tagad," stāsta "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

2016. gada sākumā tika ziņots, ka "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" veica uzlabojumus "Laima" piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā un procesos, kā arī iepazīstināja ar jaunu piena šokolādes līniju "Tagad". Šobrīd "Tagad" līniju veido 90 g šokolādes tāfelītes ar sešām garšām – klasiskā piena šokolāde, piena šokolāde ar sprakšķošo zemeni, banānu kraukšķiem, sāļo karameli, popkornu un drupinātiem lazdu riekstiem, kā arī 220 g tāfelītes ar divām garšām - piena šokolāde ar rozīnēm un drupinātiem lazdu riekstiem, kā arī ar veseliem lazdu riekstiem. Līniju paplašinot, "Laima" piedāvā jaunus "Tagad" produktus - rīsu un sāļās karameles piena šokolādes bumbas, divu veidu piena šokolādes batoniņus ar sāļās karameles un banānu pildījumu, kā arī poraino piena un balto šokolādi. Visi "Tagad" produkti pieejami lielākajās tirdzniecības vietās.

Visi izaicinājumu video atrodami "Laima" Facebook lapā.

Par "Laima":

"Laima" ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. "Laima" pērn atzīmēja 145 gadu jubileju. "Laimai" raksturīgo unikālo garšu nodrošina šokolāde, kas pagatavota, saglabājot senās prasmes un receptes, kas papildinātas ar mūsdienīgām ražošanas tehnoloģijām un metodēm. Pašlaik "Laima" produktu portfelī ir teju 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Laima" produkcija tiek eksportēta uz 31 pasaules valsti, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu.

Par "Orkla Confectionery & Snacks Latvija":

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par "Orkla":

"Orkla" ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. "Orkla" grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. "Orkla" ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. "Orkla" apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija

x

Paroles atgadināšana