Citas ziņas sadaļā
Aicina parakstīt Eiropas Pilsoņu iniciatīvu par glifosāta aizliegšanu
Aldaru ieguldījums novērtēts
Reģistrēti jau 83 000 suņu - Latvijai Baltijā lielākais suņu reģistrs
LOSP: Lauksaimnieki satraukušies par nodokļu politikas, enerģētikas un KLP nākotni
LOSP: Vinjetes maksājumiem jānonāk Ceļu fondā un uz lauku ceļiem
2017.gada koks - parastā priede
"Gada dzīvotne 2017" - lauku sēta
LOSP atskats uz 2016.gada notikumiem lauksaimniecībā
Tik neprognozējami kā šogad, lauksaimniecībā sen nav gājis jeb biedrības "Zemnieku saeima" 2016.gada notikumu TOPS
Biedrība "Latvijas Jauno zemnieku klubs" ar LLKC atbalstu rīkoja konferenci "Jaunais lauksaimnieks Latvijā"
NVO ziņasLauksaimnieki norāda uz nepieciešamību reklamēt vietējo, nevis importa produkcijuLīva Liepniece, Zemnieku Saeima (ZSA)
19.08.2014 12. augustā valdība atbalstīja Zemkopības ministrijas sagatavoto noteikumu projektu, kas paredz "Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmā" (NPKS) turpmāk iekļaut arī tos produktus, kas atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām, nav audzēti Latvijā, pilns pārstrādes cikls notiek Latvijā un tos varēs atpazīt pēc norādes Bordo karotīte". Biedrība "Zemnieku saeima" (ZSA) un "Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija" (LLKA) neatbalsta šādu lēmumu, it īpaši tagad, kad pastiprināti ir nepieciešama reklāma vietējo produktu patēriņam. Biedrības "Zemnieku saeima" valdes priekšsēdētāja vietniece Maira Dzelzkalēja: "Ja šobrīd tiks ieviesta "Bordo karotīte", tad valsts nauda tiks ieguldīta importa produktu reklamēšanā, kas šobrīd ir absolūti nepieņemami. Pēc Krievijas aizlieguma ievest lauksaimniecības produkciju, mūsu uzdevums ir veicināt un pastiprināti reklamēt vietējās produkcijas izmantošanu un patērēšanu, jo mums ir jādomā par mūsu lauksaimniekiem un to, kā viņiem palīdzēt šajā situācijā. Iepriekš Latvijā norisinājās lieliska eiro ieviešanas kampaņa. Šobrīd ir īstais brīdis, kad valstij ir jāizmanto iepriekš iegūtā pieredze un jāizveido reklāmas kampaņa vietējiem pārtikas produktiem." LLKA valdes priekšsēdētājs Indulis Jansons norāda, ka šobrīd būtu svarīgi veidot tādu kampaņu, kas tiešā veidā sasniedz vajadzīgo mērķi, lai Latvijas patērētājs izvēlētos vietējo produktu. I.Jansons: "Ir jāsēžas pie viena galda visām iesaistītājām pusēm - zemniekiem, ražotājiem, lielveikaliem, nozaru organizācijām un ar valsts atbalstu jāveido plaša informatīvā kampaņa, lai veicinātu Latvijā ražoto produktu patēriņu. Piemēram, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera jau ir paziņojusi par saviem plāniem strādāt šajā virzienā, domāju, būtu vērtīgi tikties ar viņiem un apvienot spēkus vienā kampaņā, lai nemulsinātu patērētāju." "Bordo karotītē" paredzēts izmantot izejvielas, kuras Latvijas dabas apstākļu dēļ nav iespējas piegādāt visa gada garumā. Ražotāji varēs ražot paaugstinātas kvalitātes produktus no ievestām izejvielām, un to pilns pārstrādes cikls notiks Latvijā. |