Jaunumi ekonomikā

Jau piekto gadu pirmklasniekiem - “Karotītes” burtnīcas

Andra Ūdre, Mārketinga padome
28.08.2009

Zinību dienā, 1. septembrī, LR Zemkopības ministrija, LVAEI, sadarbībā ar biedrību “Mārketinga padomi” vairāk nekā divdesmit tūkstošiem Latvijas pirmklasnieku dāvās “Zaļās karotītes” burtnīcu. Šis projekts tika uzsākts jau 2005. gadā, kad katrs Latvijas pirmklasnieks saņēma šādu dāvanu.

Šogad projekts tiek turpināts - “Zaļā Karotīte” vēlas iepriecināt pirmklasniekus ar īpašo sveicienu, kas sagaidīs viņu skolas solā. Ceram, ka šis dāvinājums palīdzēs veiksmīgi uzsākt mācību gaitas.

“Savas skolas vārdā vēlos teikt lielu paldies LR Zemkopības ministrijai un biedrībai “Mārketinga padome” par vēl vienu skaistu dāvanu skolēniem, jaunās mācību gaitas uzsākot. Jauko burtnīcu pasniegšana pirmajā skolas dienā jau kļuvusi par tradīciju, kas kalpo kā palīglīdzeklis, lai skolēnos veidotu patriotismu,” saka Mārupes pagasta pamatskolas direktore Sigita Sakoviča.

Tautā mīlētā “Zaļā karotīte” 2008. gada 18. augustā kļuva par Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas produktu (NPKS) ar norādi “Kvalitatīvs produkts”, kas reģistrēta kā viena no Eiropas NPKS produktu norādēm. Līdzīgas pārtikas kvalitātes shēmas un shēmas norādes ir arī citām Eiropas valstīm. Latvijā iegūtais novērtējums un tiesības lietot šo norādi ir instruments, kā Latvijas lauksaimniecības produktu ražotāji var kļūt vieglāk atpazīstami Eiropas tirgū un godam veicināt Latvijas nacionālo produktu konkurētspēju.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana