Citas ziņas sadaļā
Jurģis Liepnieks par pašvaldību budžetiem: Tā ir ačgārnība!
Gatis Ābele: "Valdības priekšlikums jaunu elektroenerģijas pieslēgumu 50% izmaksu kompensācijai lielajiem nav efektīvs veids ekonomikas veicināšanai"
LRA aicina iespējami ātri pārtraukt jebkādu ekonomisko sadarbību ar krieviju
Kaspars Funts: Jo biezāks, augstāks un ilgāks dzelzs priekškars būs starp Baltijas valstīm, Poliju, Somiju un abām mēslvalstīm, jo labāk
Guntars Vītols: Šābrīža valdības pieeja ir tieši šāda. Bezriska lejupslīde.
Jānis Ošlejs: Pašā centrā jābūt jautājumam kā ekonomiski augt straujāk
Ir pagājuši teju 2 gadi Ukrainas iznīcināšanas, bet Latvija dzīvo pa vecam. Tā Gundega Repše
Latvijā jāmaina darbanespējas labu regulējums
Aivars Markots par Lembergu
Kūtrim būšot jāatvainojas
Viedokļi E-PolāAS "Cēsu alus" kritizē alus un vīna reklāmas aizliegumuAgita Baltbārde, AS "Cēsu alus"
26.02.2010 Pieņemtais lēmums par alus un vīna reklāmas laika ierobežošanu ir absurds. Neļaujot reklamēt produktu, tiek grauta produkta zīmola vērtība un par vienīgo izvēles kritēriju paliek cena. - pieņemtais lēmums par alus un vīna reklāmas laika ierobežošanu ir absurds. Neļaujot reklamēt produktu, tiek grauta produkta zīmola vērtība un par vienīgo izvēles kritēriju paliek cena. - alkohola reklāmas lielāko tiesu sastāda tieši Premium klases produkti, tādējādi attīstot dzērienu lietošanas kultūru un mazinot nekvalitatīvas un nelegālas produkcijas patēriņu. Mazinot legāli ražotas produkcijas zīmolu atpazīstamību, ko veicināja reklāma, tiek paplašinātas iespējas nelegālā alkohola tirgus darboņu radošumam - iegūstot patērētājus nevis ar spēcīga zīmola iemiesotām kvalitatīvajām vērtībām, bet tikai un vienīgi ar cenu; - Latvijas alus ražotāji 2009. gadā, realizējot sociālo atbildību sabiedrības un patērētāju priekšā, izveidoja Latvijas alus darītāju pašregulācijas kodeksu, kurā noteikti arī reklamēšanas un produktu virzīšanas tirgū pamatprincipi, tādejādi uzņemoties atbildību par patiesas informācijas sniegšanu, ētisku reklāmu un cieņu pret patērētājiem; - reklāmas laika ierobežojums ir kārtējais trieciens dzērienu ražošanas nozarei, kas pagājušā gada laikā piedzīvojusi vairākkārtēju nodokļu sloga palielināšanu; tāpat tas ir nopietns apdraudējums legālā alkohola tirgum; - vairākkārtējs akcīzes nodokļa palielinājums, tirdzniecības aizliegums 1. septembrī, depozītsistēmas strauja un nepārdomāta ieviešana vienreizlietojamam iepakojumam - tie ir faktori, kas ilgtermiņā var iznīcināt vietējos ražotājus, padarot legālo dzērienu ražošanas biznesu Latvijā par nerentablu un tādejādi atbrīvojot telpu pelēkajam biznesam. AS "Cēsu alus" |