Citas ziņas sadaļā
Jurģis Liepnieks par pašvaldību budžetiem: Tā ir ačgārnība!
Gatis Ābele: "Valdības priekšlikums jaunu elektroenerģijas pieslēgumu 50% izmaksu kompensācijai lielajiem nav efektīvs veids ekonomikas veicināšanai"
LRA aicina iespējami ātri pārtraukt jebkādu ekonomisko sadarbību ar krieviju
Kaspars Funts: Jo biezāks, augstāks un ilgāks dzelzs priekškars būs starp Baltijas valstīm, Poliju, Somiju un abām mēslvalstīm, jo labāk
Guntars Vītols: Šābrīža valdības pieeja ir tieši šāda. Bezriska lejupslīde.
Jānis Ošlejs: Pašā centrā jābūt jautājumam kā ekonomiski augt straujāk
Ir pagājuši teju 2 gadi Ukrainas iznīcināšanas, bet Latvija dzīvo pa vecam. Tā Gundega Repše
Latvijā jāmaina darbanespējas labu regulējums
Aivars Markots par Lembergu
Kūtrim būšot jāatvainojas
Viedokļi E-PolāLOSP: Jāizskauž nesaimnieciskā transporta nozares dalībnieku aplikšana ar papildus maksājumiemKrista Garkalne, Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome (LOSP)
12.09.2016 Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome (LOSP) ir izskatījusi Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotos grozījumus Autoceļu lietošanas nodevas likumā. LOSP vērtējumā ir nesaimnieciski aplikt transporta nozares dalībniekus ar papildus maksājumiem, kuri nonāk valsts kopējā budžetā, nevis tiek izmantoti ar mērķi sakārtot transporta infrastruktūru. Viennozīmīgi esam par Ceļu fonda atjaunošanu. Esam pret to, ka tiek uzlikta papildus nodeva transporta līdzekļiem, kuru pilnā masa ir līdz 3.5 tonnām, tā apgrūtinot šo, tajā skaitā lauksaimnieku, mežsaimnieku un pārtikas pārstrādātāju transportu ar papildus 11.8 miljonu eiro izmaksām. Mēs uzskatam, ka primāri ir jāpanāk neiekasēto 7 miljonu eiro iekasēšana no ļaunprātīgajiem transporta nodevas nemaksātājiem, nevis uzliekot papildus slogu tiem, kas maksā. LOSP valdes priekšsēdētājs Edgars Treibergs: Lai uzlabotu ceļu stāvokli un nodrošinātu prognozējamu finansējumu ceļu būvei, remontiem un uzturēšanai, aicinām Saeimu un valdību vistuvākajā laikā atjaunot Ceļu fondu. Tāpat aicinām uz kopīgu diskusiju, lai rastu regulējumu meliorācijas sistēmu, kas ir pieguļošas autoceļiem darbības funkcionēšanas nodrošināšanai un uzlabošanai. Kopīgās diskusijās esam vienojušies arī par to, ka jānosaka kārtība, kura paredzētu tikai vienu maksājumu par ceļu izmantošanu un tas būtu jāpiesaista degvielas akcīzes nodoklim. Šos priekšlikumus esam iesnieguši Satiksmes ministrijai un ceram uz konstruktīvu dialogu un situācijas risinājumu. |