Viedokļi

Premjers aicina ikdienā iegādāties Latvijā ražotas preces

Daiga Kļanska, Leta-Nozare
19.11.2009

17. novembrī, atklājot reklāmas kampaņu, kuras sauklis ir "Laiks atgriezties pie pašmāju labumiem" un kas paredzēta "Zaļās karotītes" un Latvijā ražotu pārtikas produktu atbalstam, Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (JL) aicināja ikvienu Latvijas iedzīvotāju katru dienu, iegādājoties pārtikas produktus un preces, izvēlēties Latvijas ražojumus. "Tas ir viens no veidiem kā stiprināt Latvijas ekonomiku, lai valsts pēc iespējas ātrāk pārvarētu krīzi," aicināja Dombrovskis. Premjers šovakar noregulēja kampaņas "Laiks atgriezties pie pašmāju labumiem" pulksteni uz vietējo laiku, tādējādi aicinot ikvienu Latvijas iedzīvotāju izvēlēties Latvijas preces.


Premjers aicina ikdienā iegādāties Latvijā ražotas preces 17. novembrī, atklājot reklāmas kampaņu, kuras sauklis ir "Laiks atgriezties pie pašmāju labumiem" un kas paredzēta "Zaļās karotītes" un Latvijā ražotu pārtikas produktu atbalstam, Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (JL) aicināja ikvienu Latvijas iedzīvotāju katru dienu, iegādājoties pārtikas produktus un preces, izvēlēties Latvijas ražojumus.

"Tas ir viens no veidiem kā stiprināt Latvijas ekonomiku, lai valsts pēc iespējas ātrāk pārvarētu krīzi," aicināja Dombrovskis. Premjers šovakar noregulēja kampaņas "Laiks atgriezties pie pašmāju labumiem" pulksteni uz vietējo laiku, tādējādi aicinot ikvienu Latvijas iedzīvotāju izvēlēties Latvijas preces.

Biedrības "Mārketinga padome" vadītāja Ingūna Gulbe uzsvēra, ka ir pēdējais laiks izvēlēties ne tikai "Zaļās karotītes", bet ikvienu Latvijā ražotu pārtikas produktu vai preci. "Mums ir ļoti daudz labu un kvalitatīvu produktu, kurus iegādājoties mēs stiprinām savas valsts ekonomiku, un katrs lats, ko izdodam par produktiem un precēm, paliek Latvijā. Tā mēs veicinām lauksaimniecības un pārtikas nozaru attīstību, palielinot ražošanas apjomu un produkcijas noietu," aicināja Gulbe.

Viņa stāstīja, ka ar reklāmas kampaņu šoruden tiks piesaistīta cilvēku uzmanība, ļaujot pašiem saredzēt, sadzirdēt un izgaršot. Tas kalpos kā atgādinājums, ka, pērkot pašmāju produktus, izvēlamies pārbaudītu kvalitāti un atbalstām savējos, kā arī rūpējamies par to, lai mūsu zeme neklusētu un dzīvotu ar garšu.

Plānotais reklāmas kampaņas realizācijas laiks ilgs līdz 2010. gada 31. janvārim, tās realizācija aptvers visu Latviju, ieguldot 48 210 latus valsts budžeta līdzekļu. Mārketinga programmas pasākumu plānā ietverta preču zīmes "Kvalitatīvs produkts" un vietējo pārtikas produktu ražotāju apvienojošā kampaņa ar ideju "Zaļā karotīte" aicina izvēlēties vietējos pārtikas produktus.

Reklāmas kampaņas mērķa auditorija ir visi tie Latvijas iedzīvotāji, kuri pievērš uzmanību kvalitatīvas un daudzveidīgas pārtikas izvēlei. Kampaņas laikā tiks īstenoti tirdzniecības veicināšanas pasākumi lielākajos pārtikas veikalos "Rimi" visā Latvijā, dažādas akcijas un reklāma, produktu un to ražotāju norādes, interneta vides risinājumi ar izglītojošu un izklaidējošu raksturu, televīzijas klipi latviešu un krievu valodā, kā arī konkursi radio rīta programmās. 18. novembrī sākās degustācijas "Rimi" veikalos. Tajās piedalīsies SIA "Kronis", SIA "Edaks", SIA "Iecavieks" un SIA "Lāči". Degustācijas turpināsies līdz 28. novembrim.

"Šīs kampaņas emocionālais uzstādījums ir ļoti svarīgs gan ražotājiem, gan patērētājiem, tādēļ mūsu centieni ir budžeta ietvaros realizēt mārketinga programmu, kuras vadmotīvs būs sajūtu saikne starp Latvijas iedzīvotājiem, Latvijā ražoto pārtikas preču ražojumiem un ražotājiem, tai pašā laikā būtiski veicinot Latvijas pārtikas un "Zaļās karotītes" produktu noietu un padziļinātu, pareizu izpratni par to," uzsver Gulbe.

Viņa stāstīja, ka izsludinātajam iepirkumu konkursam šogad pieteikumus izņēmušas 37 kompānijas, savas idejas gan iesniegušas nedaudz mazāk firmu. "SIA "Airport" piedāvājums mūs uzrunāja ar vienkāršību, humoru, kas emocionāli grūtos apstākļos liks cilvēkiem pasmaidīt. Piemēram, kampaņas uzlīmītes "Skat, ko esi savārījis...", "Kāposts lai tiek savējiem!", "Krīze lai iet dillēs!", "Pietiek gurķoties!", "Pilnīgs sviests!", "Sabiedrības krējums!", "Cilvēks ar odziņu!", "Alus arī ira sula", "Sulīgs kumosiņš", cerams uzjautrinās pat ļoti sabēdājušos cilvēkus," cer Gulbe.

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana