Citas ziņas sadaļā
Zemkopības sistēmas elementi vērtības, izvēles un risinājumi
Rīks piemērotākās zemkopības sistēmas izvēlei. Vebinārs "Kas tas ir un kā to lietot?"
Zemkopības sistēmu saimnieciskie rezultāti
Modelēšanas rīks zemkopības sistēmas risinājumu izvēlei. Struktūra un metodoloģija
Slāpekļa aprites novērtēšana zemkopības sistēmās
Stratēģijas izstrāde noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstībai Latvijā
Noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstība Latvijā: izaicinājumi un risinājumi
Vebinārs "Augmaiņas prakse Latvijas lauksaimniecībā. Telpisko datu izpētes rezultāti"
Saimnieciskais izdevīgums bioloģiskajā ēdināšanā cūku nobarošanas fāzē: sākotnējo eksperimentu rezultāti
Pieteikšanās atbalstam pasākumā Akvakultūras saimniecībām paredzēti pārvaldības un konsultāciju pakalpojumi
Zināšanas saimniekošanaiAtklāti Zemkopības ministrijas Klientu apkalpošanas centriLR Zemkopības ministrija (ZM)
14.04.2014 2013. gada 4. novembrī darbu uzsāka Zemkopības ministrijas Klientu apkalpošanas centrs. Klientu apkalpošanas centrā visu nepieciešamo informāciju par dažādu institūciju pasākumiem sniedz Lauku atbalsta dienesta (LAD) klientu apkalpošanas speciālisti. Klientu apkalpošanas centra apmeklētāji var saņemt informāciju par Zemkopības ministrijas un tās sešu padotības iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem; daudziem no tiem var iesniegt dokumentus gan papīra formātā, gan elektroniski. Klientu apkalpošanas centrs atrodas Rīgā, Republikas laukumā 2, 2.stāvā. Klienti to var apmeklēt pirmdienās no plkst.8.30 līdz plkst.18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.30 līdz plkst.17.00, bet piektdienās no plkst.8.30 līdz plkst.16.00. Klientu apkalpošanas centrā ir pieejami arī nozares publiskie bezmaksas datori, kurus apmeklētāji var izmantot gan aktuālās informācijas meklēšanai, gan dokumentu iesniegšanai elektroniski tiem pakalpojumiem, kurus var iesniegt Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS). Bez līdz šim pieejamajiem LAD pakalpojumiem EPS, šobrīd var iesniegt dokumentus arī 8 Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumiem un 2 Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras (VTUA) pakalpojumiem. No 2013. gada 2. decembra Zemkopības ministrijas Klientu apkalpošanas centri darbu sāka arī LAD Reģionālajās pārvaldēs. Lauku atbalsta dienesta kontakti atrodami šeit vai Kā mūs atrast (karte) Vairāk informācijas: Uz klientu orientētas pakalpojumu sniegšanas sistēmas izveidošana |