Citas ziņas sadaļā
Zemkopības sistēmas elementi vērtības, izvēles un risinājumi
Rīks piemērotākās zemkopības sistēmas izvēlei. Vebinārs "Kas tas ir un kā to lietot?"
Zemkopības sistēmu saimnieciskie rezultāti
Modelēšanas rīks zemkopības sistēmas risinājumu izvēlei. Struktūra un metodoloģija
Slāpekļa aprites novērtēšana zemkopības sistēmās
Stratēģijas izstrāde noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstībai Latvijā
Noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstība Latvijā: izaicinājumi un risinājumi
Vebinārs "Augmaiņas prakse Latvijas lauksaimniecībā. Telpisko datu izpētes rezultāti"
Saimnieciskais izdevīgums bioloģiskajā ēdināšanā cūku nobarošanas fāzē: sākotnējo eksperimentu rezultāti
Pieteikšanās atbalstam pasākumā Akvakultūras saimniecībām paredzēti pārvaldības un konsultāciju pakalpojumi
Zināšanas saimniekošanai50% Latvijas iedzīvotāju plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogasAgroPols
01.08.2016 Salīdzinoši visbiežāk (50%) Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas. To atklāj pētījumu kompānijas TNS jūlija vidū veiktais pētījums. Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši gatavot ievārījumus (40%), konservēt dārzeņus (30%) un vākt zāļu tējas (26%). Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši spiest un konservēt sulas (22%), konservēt augļus/ogas (20%) un konservēt/kaltēt sēnes (17%). Savukārt ko citu konservēt plāno vai jau ir uzsākuši 1% iedzīvotāju. Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju norādījuši, ka šogad neplāno/nav uzsākuši neko no minētā. 2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu. Par aptauju Aptauju veica pētījumu kompānija TNS laikā no 2016.gada 19. līdz 21.jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 855 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā. Par TNS TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. Informāciju sagatavoja "TNS Latvia". |