Citas ziņas sadaļā
Lietuvā konstatēts vēl viens Āfrikas cūku mēra gadījums
LLU pētniece: Latvijā audzēto lielogu dzērveņu bioloģiskā vērtība ir augstāka nekā savvaļas dzērvenēm
Vidzemē viltus graudu pircēji no zemnieces izkrāpj 32 tonnas graudu
Lauksaimnieki vēlas iegādāties savā īpašumā līdz šim nomāto zemi
Piensaimnieki bažījas par piena nozares nonākšanu lielas ārvalstu kompānijas kontrolē
Pirms Līgo svētkiem visvairāk pērk sieru, alu un gaļu
Epidemiologs: Satraukumam par E.coli baktērijas izraisītas saslimšanas izplatīšanos Latvijā nav iemesla
ZM: Lauksaimniekiem "Agro Food Holding Lily" grandiozais piedāvājums jāizvērtē ļoti rūpīgi
Palielinās lauksaimnieku interese par finansējumu apgrozāmajiem līdzekļiem
Atvieglos Latvijas ražoto preču nonākšanu Krievijas veikalu plauktos
Citi rakstaLatvijas eksporta veicināšanai ievieš jaunu preču zīmi - "Quality Product of Latvia"Raivis Spalvēns, Leta-Nozare
18.02.2010 Jaunā preču zīme "Quality Product of Latvia" radīta ar mērķi atbalstīt Latvijas vietējo uzņēmumus ražotājus, kas savu produkciju eksportē uz ārvalstīm, kā arī veidot Latvijas un kvalitatīvas produkcijas vienoto tēlu ārvalstu patērētāju apziņā, biznesa portālu "Nozare.lv" informē "Latvijas Eksportpadomes" projektu direktors Jānis Āboliņš. Āboliņš stāsta, ka jaunais zīmols informēs par Latviju, vienlaikus liekot to asociēt ar kvalitāti un augstas klases produktiem. Jau šobrīd preču zīmes saņemšanai pieteikušies vairāki uzņēmumi un ir uzsākts darbs pie produktu kvalitātes izvērtēšanas. Uz preču zīmes "Quality Product of Latvia" saņemšanu var pretendēt jebkurš uzņēmums, kas eksportē un kura konkrētā prece vai pakalpojums atbilst preču zīmes kvalitātes kritērijiem. Kritērijus atbilstoši katra individuāla produkta specializācijai izstrādās nozares eksperti, akcentējot preces vai pakalpojuma kvalitātes un nosakot ierobežojumus atbilstoši Latvijas ražošanas standartiem. "Latvijas Eksportpadome" ir organizācija, kas veidota ar mērķi sniegt uzņēmumiem atbalstu Latvijā ražotu preču eksportēšanai, nodrošinot konsultācijas uzņēmumiem eksporta uzsākšanai, veicinot palīdzību valstiskā līmenī un garantējot uzņēmumiem nepieciešamo informāciju un savstarpējas sadarbības iespējas ārzemju tirgus izpētē, kā arī veidojot Latvijas ražotāju tēlu ārvalstīs. |